Varför just jag?


Julkänslan försvann ganska snabbt idag....

Jag skulle nämligen gå och handla. På vägen dit började det självklart regna och jag blev dyngsur. Kall och blöt traskade jag vidare. Väl inne i matbutiken började världen plötsligt snurra, det svartnade framför ögonen på mig och jag svimmade av. Vaknade upp och låg lutad över kyldisken. En snäll tant hämtade vatten till mig. Jag fick sitta ner länge och återhämta mig och fortsatte sedan skakigt att handla. Väl framme i kassan, efter att jag plockat på mig två kassar mat, så meddelade kassörskan att de inte tog svenska kort som betalning och att uttagsautomaten låg 20 min bort. Det var lång kö, folk stirrade och jag blev svimfärdig igen. Jag ringde Daniel som skulle komma och hämta mig. Efter det gick jag ut utanför och ställde mig för att vänta. Där stod jag - svimfärdig, blöt och illamående.... Då kom det självklart fram en speedad pundare till mig med världens mest psykotiska blick. Han försökte tränga sig under mitt paraply och krama om mig samtidigt som han stirrade igenom sina djupbottnade glasögon och hysteriskt babblade på om att jag och han skulle skaffa oss världens bästa fotbollslag och träna fleeeeeeera gånger i veckan!!!!!

Shit alltså?

Tur att jag fick tacogratäng när jag kom hem som plåster på såren...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0