HP-feber

 
Ok. Jag har läst 6 stycken Harry Potter-böcker sen i måndags. Drömmer febriga drömmar om grindyloggar och drakar, Åskviggar och sprängstjärtskrabbor.
 
Åh, jag är så lycklig när jag läser böckerna, men ack... Efteråt... När man vänt sista bladet i boken, tittar upp och inser att man ligger i ett mugglarhus i sängen med flåtigt hår och saknar allt vad magiska krafter heter... Det är då Avatar-syndromet infinner sig. Fast i HP-form. Ni vet, när Avatar kom ut och folk blev deprimerade för att verkligheten var så ful och slätstruken jämfört med Pandora (http://www.telegraph.co.uk/culture/film/film-news/6977817/Avatar-fans-suicidal-because-planet-Pandora-is-not-real.html).
 
Där är jag nu. MEN, jag har en bok kvar att glädjas åt innan jag riktigt kan gotta ner mig i självömkan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0