Dagens rapport: Bakelser och Jerry


Jag hade planerat in hela dagen efter mitt kvällspass på jobbet. När jag väl kommer till jobbet blir jag hemskickad för då visar det sig att min förtappade hjärna varit i farten igen - jag skulle inte alls jobba idag. Blandat ihop mitt liv igen. Jahopp jaja, fett att vara ledig!

Så jag har ätit prinsessbakelser och kollat på Jerry Springer hela dagen, man sitter ju och glor med chockartad förtjusning. Det här till exempel: En kvinna satt i en stol (I TV!!!) och förklarade för sin pojkvän att hon hade dåligt samvete för att hon under deras relation ett antal gånger hade haft sex med sin egen brorsa (hon hade alltså dåligt samvete för att hon hade varit otrogen, men hon tyckte inte ens att det var lite märkligt att hon hade legat med sin egen bror).

Dessa hillbillys alltså.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0