Då och nu


Jahapp. Denna tiden förra året befann jag mig i Aussie-land och jobbade arslet av mig på en usel restaurang som drevs av en sexistisk och sniken jävel till boss. Julafton firades med ett gäng slovakier, känguru-BBQ och rom. En hel del rom. Vid den tidpunkten dejtade jag också en svart, overkligt snygg fransman. Varje torsdag var det ett hak som hade live reggae. Det var 35 grader och lediga dagar spenderades på stranden bland alla surfare.

Vad gör jag nu?

Har helt frivilligt suttit mer eller mindre instängd i två veckor. Läst en bok om dagen. Ätit. Och min enda sängkamrat är tjockisen Herman.

Enough said.


Julefrukost i kollektivet i Manly förra året


Julfest med jobbet


Julafton


Slovakierna häller upp första romdrinken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0