Too much


Jag- Alltså, det är fett pinsamt vad mörkrädd jag är
Nadja- Jag med!!
Jag- Ja, man kan ju aldrig kolla skräckfilmer
Nadja- Nej, precis... Och jag måste alltid kolla under sängen innan jag lägger mig
Jag- Jag med!! Jag vågar inte ens gå ut i trädgården om det är mörkt
Nadja- Inte jag heller!
Jag- Man är bara så jävla skraj för alla psychon som säkert smyger omkring
Nadja- Eller hur!!
Jag- Och alla våldtäktsmän och vettvillingar och maffialedare!
Nadja- Ja!!
Jag- Och alla monster, underjordiska väsen och aliens!
Tystnad.
Nadja- ....Va?
Jag- Jaa, dom kan ju ta sig in i huset obemärkt. Det är ju dom som är farligast.
Nadja- Mmm.


Man känner verkligen när man tappar någon i ett samtal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0