Skraj


Jag är riktigt jävla mörkrädd. Får nästan panikångest liksom.

Jag tänker att när jag är ensam i mörkret kommer en massa övernaturliga grejer hända med mig. Typ jag kommer att bli kidnappad av aliens och tvångsinseminerad med ett alienbarn. Eller den där äckliga figuren i Pan's Labyrint kommer att stå bakom ett träd med dom dära ögonen fastsatta i händerna och bara vänta på att få kasta sig över mig. Eller en ond trollman sitter i baksätet i bilen och rövar bort mig för att han behöver mitt blod till ett sjukt experiment som kommer ge honom världsherravälde. Eller ett gäng orcher gömmer sig bakom garaget för att klubba ihjäl mig på order av en okänd halvsläkting eftersom jag ovetandes egentligen är den rättmätige arvingen till ett magiskt rike.

Ja, helt omöjligt är det ju inte.



(ÅH FY FAN, KAN NÄSTAN INTE LÄGGA UPP BILDEN, JAG HATAR DEN!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0