Hoj


Jag tänker inte säga något vettigt för jag är i pillerkoma och det kan bli lite flummigt då!

Eller förresten, jag kan berätta en viktig grej! I somras fick jag ett myggbett på ögonbrynet som jag kliade sönder. Sedan började jag pilla på skorpan. Sedan blev den inflammerad. Efter ett tag växte den igen men var fortfarande inflammerad inuti så jag har liksom gått runt med en böld på ögonbrynet i två månader men inte pallat göra något åt det. Här i Norge svällde den helt plötsligt upp i dubbel size så jag bokade läkartid för att "tömma" den. Eller nåt.

Hursomhelst, igårkväll råkade jag pilla litelitelitegrann på bölden och helt plötsligt - "splatt!!" - så gick den sönder och det började direkt pulsera ut massa böldvätska. Jag tryckte ut nästan alltihop.. och det var så sjukt underbart TILLFREDSSTÄLLANDE. Ja, och nu är det ingen böld längre... Mer som en blodig, gigantisk krater.

Mmm, det var väl allt jag hade att säga idag. Nu ska jag däcka som en stock - en grej som är positivt med piller.

Hejhej


Kommentarer
Postat av: Susen

Du är vidrig. <3

2010-10-10 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0