Zpindelhouse


Jag har drömt om den elektroniska spindeln inatt igen.

På bananfarmen där jag jobbade fanns det ju massa insekter, ormar, paddor, grodor och framförallt spindlar. Det finns inget mer irriterande än att få spindelnät i ansiktet. Hur som helst, en dag hoppade det en ganska stor spindel rätt på mitt öra och satte sig där. Den var lika stor som örat så den passade perfekt där kan man väl säga. Jag skulle plocka bort den men när jag tog på den så kändes den helt kall och hård, precis som den vore gjord av stål... Jättekonstig. Jag satte ner den på ett blad och tänkte inte mer på det.

Efter detta började jag drömma om en elektronisk stålspindel. Jag drömde att den satt sådär perfekt på mitt öra och viskade massa goda råd. Så fort jag fick problem eller var i trubbel så viskade min elektroniska spindel vad jag skulle göra eller vad jag skulle säga. Som en god fé. Eller skyddsspindel.

Det var helt suveränt. Så, jultomten.. Om du läser detta så vet du vad jag önskar mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0