Anammat norska livsstilen


Norrmännen har bra inflytande över mig. Alla går omkring i sina sportkläder och ser sådär naturlivshärliga ut med sina rosiga kinder och klara ögon - precis som att de sekunden tidigare druckit färskt vatten ur en porlande bäck, bestigit en massiv glaciär eller mediterat i lotusställnig bredvid en fjord. Jag har TRÄNAT idag och PROMENERAT i en timme...Tack Norge för att du drar tummen ur röven på mig!

Jag fick jobb också. Intervjun till städjobbet på sjukhuset gick tydligen fint trots lite flummighet i stil med:
"Vad skulle du vilja utbilda dig till i framtiden"
"Flygofficer!!"
"Ojdå.. Eheee. Det är... härligt med drömmar"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0