Käre Gud


Om du finns kan du då se till att den som uppfann TENS-apparaten blir rikligt belönad? Den personen är nämligen min hjälte så om han/hon lever kan du väl skänka den evig kärlek och lycka. Om den personen är död kan du väl bara ge den ett extra fluffigt moln och kanske skicka några sexiga änglar för att massera han/hon (inget happy ending dock, det vore ju inte anständigt där ni befinner er.. eller?)

Ja, och nu när jag ändå håller på - när kommer Israel/Palestina-konflikten upp på ditt skrivbord? Jag vill inte stressa eller så men dom är rätt förbannade på varandra. Jaa, och det existerar fortfarande krig, misär, extrem fattigdom, djurplågeri, barnarbete, trafficking, pedofili, kvinnomisshandel, heroin osv osv osv. Faktiskt så är hela världen lite skev.

Och människorna blir bara girigare och mer själviska för varje dag som går... till exempel, vad var ditt syfte med högervindarna och moderaterna??

Jaja, här går jag on and on och du har säkert viktiga gudagrejer att syssla med. Ha det fint,

Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0