Lille fulle norrman


När jag skulle jobba häromdagen och var på väg ut ur lägenheten såg jag att någon stod och fumlade med nycklarna för att komma in genom portuppgången. Jag öppnade dörren och möttes av ett os av alkohol, heeeelt sjuka spritångor. Orsaken var en kalaspackad, men ack så ljuvligt söt norrman. Han var på väg hem.. Förmodligen efter en vild kväll med tanke på att han såg rätt sliten ut och att klockan var 06.30.

- GODMORGON, GODMORGON!! ropade jag överdrivet käckt och morgonpiggt bara för att jävlas.
Han sa ingenting, suckade bara tungt och stod och tittade på mig med nyckeln i sin fumliga norska lilla näve.

AwwwWWwwwwwEE. Nästan så man ville ta med honom hem och mata honom och stoppa om honom och sjunga en liten godnattvisa.


Kommentarer
Postat av: Tormoddaniela

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

2011-05-26 @ 11:14:02
URL: http://tormoddaniela.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0