Inte en enda blomma ska dö!


Jahapp, då ska jag ta hand om huset i en vecka. Det kan ju bli intressant. Förra gången jag skulle ta hand om huset så inträffade en mystisk massdöd bland Morsans växter. Och alla grejer i kylskåpet och skafferiet blev gröna och fulla med ludd på. Och dammråttorna hade på något sätt kommit på hur de skulle tredubbla sig själva.

Men den här gången ska jag lyckas. Morsan har blommor i hela huset och över heeeela jävla trädgården... MEN INTE EN ENDA BLOMMA SKA DÖ, det svär jag en ed på. Jag kommer stå varenda kväll med vattuslangen i min tålmodiga lilla näve och varsamt vattna varenda liten potatis och varenda liten krydda och varenda liten pelargon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0