Självdisciplin i sopsäcken


Jaha. Så här himla bra gick det med min nedskärning i mysbudgeten:



Men man kan ju tycka att jag förtjänar det idag eftersom;


1. Jag har haft en jävlig dag på jobbet och min nacke, som varit så beskedlig och skötsam, strejkar nu å det grövsta.

2. Jag gick ganska hastigt upp för trappan i trapphuset nyss så jag tänker att godiset är förbränt redan när det kommer ner i magen.

3. Det regnar.

4. Jag pratade med familjen i telefon och dom ska äta indiskt och tårta ikväll och mysa hela gänget. Jag saknar dom.

5. Jag har faktiskt en dålig hårdag också. Ser helt mystisk ut i hela huvudet.. Lite som Cousin Itt i Familjen Addams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0