Trött dag


Min otur fortsätter. Idag kom jag till exempel försent till jobbet för att jag hoppade på fel buss och hamnade rakt ute i tjotahejti. Hade även glömt att föra över pengar till mitt kort så i kassan på Rimi hade jag ingen täckning på kortet och det var jättelång kö och alla kollade misstänksamt på mig och jag rodnade och stammade något om "det kanske är nåt fel på det här kortmaskinen". Plus att jag gick in i en vägg på jobbet.. Det gjorde ont.

Vad är likheten mellan min hjärna och kärnreaktorerna i Fukushima?

Härdsmälta.

Nä, det var inte ens kul. Och nu fick jag dåligt samvete för att jag skojade om Fukushima så jag uppmanar alla att skänka en slant till offren i Japan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0