Kunglig vits


Kajsa och jag gillar kiss- och bajshumor. Jättepinsamt, men vi kan liksom inte hjälpa det.

Idag skypade vi. Kajsa hade varit i Turkiet och såg helt brun ut i camen. Jag var på ett omoget humör och sa typ:
- Jag ska smörja in mig i bajs å bli lika brun som du!
Så började vi diskutera hur brun man egentligen skulle bli av bajs... Och dåååååå satte jag den kungliga vitsen:
- Jag vet!! Man kan stoppa i sig en massa laktosprodukter och skaffa sig en SPRAY-TAN!!!

Hehehehhehehehhehehhee.

Eller.. Jaaa.. Kunglig vits om man är 10 bast kanske.


Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag vet seriöst inte om jag ska skratta eller gråta. Punkt.

2011-05-16 @ 00:07:56
URL: http://susanned.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0