Slow walk


Försökte powerwalka idag. Det gick åt helvete. Jag kan seriöst inte powerwalka. Såhär blir det:

De första fem minutrarna går jag ganska snabbt, sedan faller jag tillbaka i min vanliga lunk. Sedan måste jag stanna och titta på något.... Kanske sätta mig på en bänk en stund. Börjar gå igen ganska raskt tills jag plötsligt träffar en hund och börjar klappa den. Sedan blir det solnedgång och vattnet glittrar jättefint, så jag hamnar på en bänk igen. Går vidare, men blir tvungen att hjälpa en turist att hitta rätt på kartan (vilket blir svårt och tidskrävande då jag knappt vet vart jag själv befinner mig) Sedan lunkar jag vidare tills jag hittar en krona på marken som jag måste plocka upp.. Osv...

Och vips! Så har jag slösat bort en timme på att sakta vandra planlöst genom stan.

Det var dagens träning det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0