ARGH


Jag har sovit dåligt inatt... Vad som händer då är att jag kan bli riktigt jävla irriterad. Så olikt den "vanliga" Siri... Jag är ju ganska harmonisk och lugn sådär. Men när jag är irriterad så kommer Mr Hyde fram... Och jag blir trumpen och sarkastisk, med elaka meningar på tungan och hjärnan full av onda tankar.

Saker som har irriterat mig idag (och som jag blängt på å det grövsta):

Fula solglasögon
Konstiga shorts
Svettiga människokroppar
När någon andas för högt
Svettpärlor på folks överläppar
Trängsel
Sol
Moln
Fotriktiga skor
Irriterande skratt
Dammtussar i korridorer
Fula gångstilar
Folk som ser dumsnälla ut
Folk som stressar
Folk som sölar
Folk som äter ljudligt
Folk som äter överhuvudtaget (när man ser deras käkar mala fram och tillbaka.... FETT irriterande)


Observera, detta är ingen fullständig lista... Snarare 1/4-dels lista.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0