Da place to beeeeee


I natt drömde jag mycket betydelsefull dröm. I drömmen fick jag nämligen i uppdrag att göra en mystisk resa till staden Pan Piro och det var av ABSOLUT HÖGSTA VIKT att jag inte fick glömma stadens namn. Så när jag vaknade så viskade jag upphetsat för mig själv "Pan Piro, Pan Piro, Pan Piro".

Jag kan dock inte minnas vad det var som var så speciellt med Pan Piro. Har försökt googla namnet för att se om det verkligen finns någon stad som heter så, men jag får bara upp en massa dejtingsidor och tvivelaktiga människor.

Synd. Hade Pan Piro funnits på riktigt är jag säker på att det hade varit en magnifik stad. Typ som Atlantis, fast bättre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0