Uppdatering


Hallå eller!

Tänkte berätta att jag och Charlotta lever och mår bra. Vi har spenderat några härliga dagar i Buenos Aires. Buenos var en myllrande, spännande, läskig, trevlig, multinationell, gigantisk stad. Jag gillade den skarpt, förutom att det inte fanns några stränder eftersom vattnet var så förorenat. Utelivet var helt sjukt, folk börjar gå ut vid 01.00 och festar fram till 7-8 på morgonen. För övrigt har varken jag eller Charlotta någonsin fått så mycket uppmärksamhet från män, gubbar och pojkar. Det var riktigt jobbigt, vi hade kunnat klä oss i sovsäckar och ändå hade de kommit fram och gjort pussljud och ropat "chicas chicas". Blont hår- inte att rekommendera.

I söndags när vi checkade ut från hostelet hade vi lite beslutsångest vart vi skulle ta vägen... Bestämde oss för Uruguay, sedan Peru, men hamnade istället i Vina Del Mar i Chile. Bussresan tog ca 24 timmar så vi var framme i eftermiddags. Fatta 24 timmar. Men det var rena rama lyxbussarna så resan var egentligen inga problem. Förutom att vi körde genom bergen, skithögt upp med stup rätt ned på vardera sida av vägen.. Jag trodde att vi skulle dö. Men coolt ändå.

Nu orkar jag inte berätta mer för jag skriver med min iPhone och jag har fortfarande inte lärt mig hur man skriver med tummarna - det vill säga, jag har ont i pekfingret.

Hoj och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0